PostNL laat scooter-postbezorgers bijscholen door verkeersschool |  RijschoolPro

Eerst nemen we je mee door enkele basisprincipes. Vervolgens, terwijl jij en je vriend(in) de straat op gaan (vergeet niet de snelheid dienovereenkomstig aan te passen) om te oefenen hoe je de wegen op een veilige manier kunt gebruiken, wat je ongetwijfeld de nodige vaardigheden zal geven om dat examen te halen en die bewegingsvrijheid te krijgen.

Eerst… de basis. Allereerst is het hebben van je rijbewijs een voorrecht. privileges zijn iets dat we moeten waarderen en het leven zeker gemakkelijker moeten maken. Het is niet eenvoudig om de wegen te behouden, maar met de vele faciliteiten die zijn gebouwd met als enig doel om ons allemaal veilig en gezond op de weg te houden, is SMART eenvoudig.

Elke dag wordt er met uw voertuig geknoeid door dieven. Hoeveel accessoires die u op uw voertuig heeft, kunnen door een dief gemakkelijk worden verwijderd met eenvoudig gereedschap? Ze kunnen elk van deze dingen uit uw voertuig snijden of lassen en onderweg zijn, zelfs de achter- en zijspiegels.

De afgelopen jaren heeft Westland Motors geprobeerd de manier te veranderen waarop de Westland de scooters laadde en hoe de studenten van het voorgestelde Scooter Team de training ervaarden.

Met de opknapbeurt heeft Westland de problemen die het team had met de jonge leerlingen enigszins opgelost. Je hebt nu een trainingsmethode die zowel theoretische als praktische lessen omvat en de studenten hebben een veel grotere kans om te slagen dan voorheen.

Zelfvertrouwen, zelfrespect, motivatie zijn de sleutelwoorden. Al deze factoren zijn belangrijk wanneer men overweegt om op reis te gaan. De reis moet hun keuze zijn, hun brein is zeker de keuze. In plaats van altijd naar school te gaan, kan de student nu kiezen waar en wanneer hij gaat rijden.

Ook staat de school de student toe om drie compatibele instructeurs te kiezen. Dat is nog eens een idee!

Het belangrijkste van alles is dat het Westland het hele systeem heeft veranderd. De opbouw van de lessen. Het Westlandse systeem is opgedeeld in twee delen leren en praktijk. Dit komt omdat de hersenen van een kind meer ontwikkeld zijn en Dart-licht moeten zijn, evenals de vaardigheden van flexibiliteit en sociaal redeneren.

Ook is het praktische systeem opgebouwd rond veiligheidsregels, deze worden in het begin aangeleerd om een ​​bepaalde manier van denken te creëren.

Dus, hoe werkt een scootertraining?

Zoals u al weet, is een scooter geen gemotoriseerd tweewielig voertuig. Een scooter is een touch-scooter, wat betekent dat je erop rijdt met een vriend die in het midden van de twee wielen zit. In de eerste training zitten zowel de leerling als de ouder in de driver's seat. Terwijl het voertuig wordt bestuurd, volgt een discussie over de bediening van de bedieningselementen.

De bedieningselementen worden uitgelegd als inclusief:

– Twee pedalen – Een richtingaanwijzer en signaalarm – Trunk

The trunk is accessed through the back of the seat by the Locking Cap. This ensures that the trunk and the storage box are easily accessible. The system does require that both the student and the parent know where the controls are and when to use them.

Howlers are attached to both sides of the vehicle above the pedals. Below the pedals are the two brake buttons. To the right of the accomplished pedals is the "gress" foot pedal which enables the student to come to a halt. The right hand control button enables the student to push a button that will begin the operation of the foot brake.

Westland do use food and drink holders that have quizzes attached to them as a means to keep the duration of the class manageable. Parents are advised to assist their child during particularly difficult sections of the theory test.

Een van de dingen die ouders kunnen doen om hun kind te helpen, is door een diagram te tekenen van het voertuig terwijl ze leren rijden. Dit helpt bij het begrijpen van de theorie achter de test. Het is misschien saai om te lezen, maar het zal zeker zeer effectief zijn.